تاریخ انتشار: جمعه 1403/01/10 - 13:09
کد خبر: 500053

روز۱۷۵ طوفان‌الاقصی|افزایش شهدای غزه به بیش از ۳۲۶۲۳ نفر

 روز۱۷۵ طوفان‌الاقصی|افزایش شهدای غزه به بیش از ۳۲۶۲۳ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ۳۲ هزار و ۶۲۳ نفر از هفتم اکتبر تا کنون خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  جنگ در غزه امروز جمعه وارد صد و هفتاد و پنجمین روز خود شد، نبردی که همچنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جزو اهداف اصلی اشغالگران صهیونیست به‌شمار می‌رود.

صهیونیستها از اولین ساعات بامداد امروز جمعه به مناطق مختلف نوار غزه حمله کردند که به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از مردم بی دفاع منجر شد.

منابع محلی فلسطین گزارش دادند که توپخانه‌های رژیم صهیونیستی منازل مردم بی دفاع را در شهر خان‌یونس واقع در جنوب غزه را گلوله باران کردند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه از افزایش آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به 32 هزار و 623 نفر و مجروحان به 75 هزار و 92 نفر از هفتم اکتبر(طوفان الاقصی) تا کنون خبر داد. بیشتر شهدا و مجروحان را زنان و کودکان بی‌گناه تشکیل می دهند.

10:32- حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در جنوب شهر صور لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک دستگاه خودرو در شهر صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک البازوریه در منطقه صور  لبنان یک نفر به شهادت رسیده است.

10:14- حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «راشیاالفخار»، «کفرحمام» در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

10:10- قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی سواحل مرکز غزه را گلوله باران کردند

منابع خبری از گلوله باران سواحل استان مرکزی غزه از سوی قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

09:52- بمباران خانه‌ای در رفح 12 شهید برجای گذاشت

منابع خبری امروز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شمال شهر رفح در جنوب غزه بمباران کردند که در این جنایت 12 فلسطینی از جمله شماری زن و کودک به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

04:36- تجاوز هوایی رژیم اسرائیل به حومه شهر حلب سوریه

منبعی در وزارت دفاع سوریه بامداد امروز جمعه از حمله هوایی رژیم اسرائیل به مناطقی در اطراف شهر حلب خبر داد که بنا به این گزارش، این تجاوز جدید صهیونیست‌ها منجر به جان باختن شماری از افراد نظامی و غیرنظامی و وارد آمدن خسارت شده است.

این حمله از منطقه «اثریا» واقع در جنوب شرق حلب صورت گرفته است و هواپیماهای صهیونیستی از حریم هوایی اردن و منطقه التنف سوریه که تحت اشغال آمریکایی‌هاست، اقدام به پرواز کرده و دست به این تجاوز هوایی زده است.

بنا به گفته وزارت دفاع سوریه، این حمله همزمان بوده با حملات راکتی و پهپادی عناصر تروریستی در حومه استان حلب به مرکز این استان.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top